You are currently viewing יום שישי הגדול פותח עונה עם הנטס נגד פילי, והלייקרס מול הסאנס! / דור בלוך

יום שישי הגדול פותח עונה עם הנטס נגד פילי, והלייקרס מול הסאנס! / דור בלוך

גבירותיי ורבותיי, אחרי פגרה ארוכה ארוכה, הוא סוף סוף חוזר, יום שישי הגדול!

והלילה כמו תמיד המון משחקים, אבל במוקד שני משחקים שיכולים בקלות להיות הגמרים האזוריים, שלנו, שני משחקים בהם ייקחו חלק שתי הקבוצות אולי הכי מסקרנות בליגה, שפתחו את העונה פחות טוב מהמצופה ויקוו להתאושש, הברוקלין נטס שיתארחו בפילי, והלייקרס שירצו להתאושש מההפסד לגולדן סטייט במשחק הפתיחה מול פיניקס שבעצמה צריכה התאוששות מהפסד ביום הראשון של העונה.

אז בואו ניגש לאקשן!

2:00 קליבלנד קאבלירס (1-0) – שארלוט הורנטס (0-1):

שארלוט ואינדיאנה נתנו את אחד המשחקים, שבשקט בשקט היה מהמהנים ביותר בפתיחת העונה הזאת. בעוד כל תשומת הלב הלכה למשחקים של גולדן סטייט מול הלייקרס, הניקס מול הסלטיקס וכיו"ב, בול, גורדון היוורד והחברים חזרו מהפגרה והראו שיש בשארלוט בסיס צעיר לא רע בכלל, שעם חיזוק נכון בשוליים יכול לעשות העונה פלייאוף.

האם החיזוק הזה הוא קלי אוברה? האחוזים שלו מהשדה היו רעים עם 5 מ-17, אבל עם 14 נקודות, יש תקווה בשארלוט שהרביעייה של הגארדים והפורוורדים שלה – ביוורד, ברידג'ס, בול ואוברה יכולה להיות מספיק ורסטאלית וכשרונית כדי לשאת אותם העונה, בהינתן שלא יהיו פציעות טפו חמסה.

אבל הסיבה העיקרית לקום בבוקר בשביל לראות את שארלוט הוא בול, שלנגד עינינו הופך לסופרסטאר של ממש. לא, הוא לא יקלע כל ערב 7 מ-9 משלוש ו-31 נקודות ב-29 דקות, אבל אם יצליח להישאר בריא, הוא בהחלט יכול להיות ה-PG הטוב ביותר בדור שלו וזה יתרון יחסי שאי אפשר לזלזל בו. תענוג של שחקן.

קליבלנד לעומת זאת נראית כמו קבוצה שפשוט לא יודעת מה היא רוצה מעצמה, וזה מתסכל כי היו לה מספיק בחירות דראפט ומספיק כשרון כדי לבנות קבוצה מנצחת או קרובה לכך בשלב הזה, ובעוד החוזה הדפוק של קווין לאב (17 דקות 4 נקודות ואיבוד כדור בהפסד לממפיס) הוא תירוץ לא מספק ומארקנן נראה במשחק הזה כחיקוי מדכא של אותו הדבר (4 מ-14 10 נקודות ב-31 דקות, לא ממש מצדיק את האשראי החופשי לזריקות שהוא מקבל).

בנוסף, אני מכריז רשמית שאני התייאשתי מהסיכוי שדואו הבחירות הגבוהות בעמדות הגארד – גארלנד וסקסטון יהיו מסוגלים לייצר אי פעם קו אחורי מנצח.

אבל אנחנו בפתיחת העונה ובואו נהיה קצת אופטימיים. מובלי נראה סופר שייך לרמה הזאת כבר במשחקו הראשון, דבר נדיר לרוקי, ונראה שהוא יצדיק את ההייפ עם 17 נקודות ו9 ריבאונדים. הוא הסיבה העיקרית לקום כדי לראות את הקבוצה הזאת או לפחות לפתוח בוקס סקור. ג'ארט אלן ממשיך להיות פשוט נהדר וקבוצה שתדע לעשות בו שימוש נכון תרוויח.

הימור: שארלוט ב-12

2:00 אורלנדו מג'יק (1-0) – ניו יורק ניקס (0-1):

אורלנדו מג'יק היא כנראה הקבוצה הגרועה בליגה, וגרוע מזה היא כנראה הקבוצה שמבחינת הסייקל שלה ביכולת שלה לחזור להיות תחרותית היא במקום הגרוע ביותר. בשונה ממובלי, רוקי מדובר נוסף – סאגס – שנבחר על ידי המג'יק נראה בעליל לא מוכן כשקלע 3 מ-14 מהשדה והיה מחריד בתבוסה מול הספרס.

וכשאתה מסתכל מה יש מסביבו – וואגנר נראה כמו רוקי נוסף נראה כמו כשרון נחמד, וונדל קארטר ג'וניור עשוי להיות סנטר סביר, אבל בערך זהו. לגבי מו במבה שדווקא היה יעיל עם 18 נקודות באחוזים טובים, אני לא מצליח להשתכנע שהוא משהו מעבר לעוד פריק שואו בליגה הזאת שקבוצות טובות ילמדו לנצל בקלות ובהבהרה.

בקיצור, דיכאון.

הניקס לעומת זאת, אחרי עונה טובה והדחה מאכזבת מול אטלנטה הוסיפו קצבה ווקר ואוון פורנייה, והשאלה האם מדובר בתוספת שתועיל או תפגע בקבוצה נותרת פתוחה. מעבר לשאלת הכשירות הבלתי נגמרת של ווקר, מדובר בפוינט גארד שב-36 דקות זרק 8 פעמים לסל מול בוסטון, לא בדיוק קבוצת ההגנה החזקה בליגה, בעוד פורנייה זורק 25 פעמים. במשחק הזה הצרפתי קלע באחוזים טובים אבל ההיסטוריה מראה שזאת לא בהכרח אסטרטגיה מנצחת, זאת בעוד ג'וליוס רנדל ממשיך להיות תענוג של שחקן.

למזלם, הלילה, הם פוגשים את אורלנדו.

הימור: הניקס ב-15

2:00 וושינגטון וויזארדס (0-1) – אינדיאנה פייסרס (1-0):

למי שהוא מצטרף חדש למדור, הריני לעדכן אותכם כי מדובר במדור פרובנציאלי להחריד שיתמקד בבחורינו האמיצים מעבר לים, ולעיתים עלול אף לחטוא בסיפוח שחקני מכבי לשעבר כבחורינו האמיצים מעבר לים ויעניק להם טיפול בהתאם.

אם כן, דני.

אסכם לך את כל הקלישאות שנכתבו על העונה הזאת שלו – לדני תהיה תחרות מאוד מאוד קשה בעמדה שלו מול קוזמה, ברטאנס והצ'ימורה, הקבוצה לא וויתרה עליו והוא יקבל דקות אבל העונה לא יספיק לו להראות "גריט", להגן היטב ולהביא נקודות מהאסל, הוא יצטרך להראות משהו התקפי אמיתי. אז היכולת מול אינדיאנה היא בערך ברף המינימאלי של מה שהוא צריך להשיג. 8 נקודות במאה אחוז מהדה, 7 ריבאונדים 2 חטיפות ו-2 חסימות ב-21 דקות. אני מאמין שהלילה הוא עשוי לקבל יותר זמן, ובהתאם יצטרך לספק יותר.

בצד החדשות הטובות וושינגטון מסתמנת לפי המשחק הראשון והוא בלבד כקבוצה עם קו אחורי שאם ישאר בריא יכול להיות מה שהצעירים מכנים אמאלה ואבאלה. בראלי ביל וספנסר דיונווידי, אם בריא, הם צמד התקפי מזהיר ויחד עם הארל בסנטר כל העומדות שהן לא העמדות של דני נראות ממש טוב. לעומת זאת בינתיים עמדת הפורוורד נראית פתוחה כשאף אחד לא ממש פורץ. ברטאנס הוא פלופ של החיים וכדאי שהוויזארדס יפתרו ממנו מה שיותר מהר, מה שנקרא לא לזרוק כסף טוב אחרי כסף רע. קוזמה, עדיין צריך לחכות ולראות. הוא לקח 15 ריבאונדים והפלוס מינוס שלו היה נהדר, אבל זה אולי קשור יותר לעובדה שהוא שיחק את מרבית הדקות שלו לצד ביל בחמישיה החזקה של וושינגטון, וגם הוא יהיה חייב לשפר את הקליעה אם הוא ירצה לשמור על כמות הדקות שלו.

הפייסרס היו הצד השני למשחק מצוין וצמוד מול ההורנטס עליו דיברנו, ולצערם בצד המפסיד, סאבונס ממשיך להיראות כמו סופרסטאר, ולמען האמת אני מחכה לראות אותו בקבוצה אחרת, כי לאינדיאנה, שוב, לצערי, פשוט אין ספסל.

בצד החיובי יתכן והפייסרס עשו את הגניבה של הדראפט הזה עם כריס דוארטה מאורגון שנבחר 13 ונראה וואו מול שארלוט עם 27 נקודות ב-67 אחוז מחוץ לקשת, שווה לעקוב אחריו הלילה ובכלל אחרי כל מחזור הרוקי הזה שמסתמן שיש לו פוטנציאל להיות אחד הגדולים.

הימור: וושינגטון ב-5

2:30 פילדלפיה 76'ס (0-1) – ברוקלין נטס (1-0):

שתיים מהקבוצות הטובות בליגה, נאלצות שלא בטובתן לעסוק תקשורתית יותר בטלנובלה של הכוכבים הבלתי נסבלים שלהן מאשר בכדורסל.

אזהרה מקדימה, מדור זה הוא מאוד מאוד פרו מדע ונגד מטומטמים, ולכן הוא פרו חיסונים, מוזמנים לאנפל.

אז בעוד שתי הקבוצות נאלצות להסתדר בלי אחד מהסו קולד כוכבים שלהן עומס גדול יותר יפול על הכוכבים האמיתיים שלהן.

לפילי זה עבד סבבה מול ניו אורלינס החלשה (אלוהים, עשה חסד עם עבדך ושחרר את אסיר ציון וויליאמסון במהרה בימינו ונאמר אמן), כאשר אמביד נדרש רק ל-26 דקות קלע 22, כשגם טוביאס הארסי, מאקסי, התחליף נכון לעכשיו לסימונס, וסת' קארי לא התקשו לנפק משחק התקפה איכותי. עם זאת, אל תטעו, זה בהחלט לא יספיק לכלום מעבר לחצי גמר המזרח אם הם לא יצליחו להכריח טרייד על סימונס שיחזק אותם.

לגבי ברוקלין אני פחות מוטרד וממשיך לחשוב שאם כולם בריאים, הקור של דוראנט, גריפין, האריס והארדן הוא בהחלט מספיק טוב כדי להתחרות על התואר גם ללא קיירי או תחליף בכלל, מה שקשה לי להאמין שיקרה. כמו כן חשוב לזכור שהארדן תמיד מתחיל חלש ומגביר, ושאולדריג' ומילסאפ היו חלשים עד לא קיימים במשחק הזה מה שבהחלט עשוי להשתנות, לעומת מה שמסתמן כגניבה של הקיץ של ברוקלין – פטי מילס – שהיה פשוט נהדר כפי שהיה כל השנים עבור הספרס.

הימור: ברוקלין ב-5, לא להחמיץ יהיה משחק נהדר.

2:30 בוסטון סלטיקס (1-0) – טורונטו רפטורס (1-0):

האם טורונטו הולכת לעונה של טנקינג של ממש?

מאוד יכול להיות. הקבוצה שהייתה סמל לעקביות בשנים האחרונות והגיעה לשיאה עם האליפות, ובמידה מסויימת לא פחות מכך עם עונה טובה מאוד למרות ולאחר הפרידה מקוואי, נראית כקבוצה בלי תשובות. עם כל הכבוד לתוספת של דרגיץ', ולכשורים המוכחים של ואן וליט ואננובי, התשובה של הקבוצה לעידן של אחרי קייל לאורי הייתה אמורה להיות פסקל סיאקם, אבל הפורוורד שמחלים מפציעה, נראה כמי שלא מצליח להגשים את הציפיות שתלו בו בקנדה.

בהינתן וכך, לטורונטו נשאר לקוות שסקוטי בארנס, בחירה מספר 4 באחד הדראפטים העמוסים בשנים האחרונות יגשים את הפוטנציאל שלו, והוא זה שצריך להיות בפוקוס למי שמשום מה יבחר לצפות במשחק הזה.

בוסטון אומנם הפסידה בהארכה כפולה לניקס, ויש לה צמד נהדר בדמות טייטום ובראון, אבל הורפורד פצוע, ואם הוא לא יחזור בדרך פלא להיות הורפורד של העבר הרי שלא נותר לנו אלא להכריז שבוסטון נכשלה באיוש הכוכב השלישי כשנפלה עם קיירי, היוורד ולאחר מכן עם קמבה וכבר לא נותרה לי גמישות או יכולת לבנות קבוצה של מעבר לסיבוב ראשון, אולי שני במזרח.

הימור: בוסטון ב-8

3:00 שיקאגו בולס (0-1) – ניו אורלינס פליקנס (1-0):

ציון לא צפוי לשחק מול שיקאגו ובהיעדרו באמת שאין שום דבר מעניין להגיד על הקבוצה הזאת חוץ מלהגיד שבחירת המאמנים ואיוש הקבוצה מסביב לכוכב דורי כמוהו היא בגדר רשלנות וזה מבאס מאוד כצופה שמאוד רוצה לראות אותו בסיטואציה טובה להוציא את המיטב שלו.

שיקאגו לעומת זאת, שהזיעה קשות מול דטרויט החלשה לפני שנצחה, היא מהקבוצות המרתקות בליגה. בטווח של שני חלונות היא החתימה את ווץ', דרוזן, בול וקארוסו, והיא צריכה לנצח כאן ועכשיו בהובלת זאק לווין שקלע 34 במשחק הראשון של העונה כשאליהם מצטרף בחמישיה וויליאמס הסולידי.

כדי לעשות את זה יצטרף לקרות משהו שממש לא קרה בעונה שעברה, וגם לא במשחק הראשון של העונה הנוכחית – קליק התקפי. בהקשר הזה יהיה מאוד מענין לראות איך שלושת השחקנים שאוהבים את הכדור – לווין, דרוזן ובול, יסתדרו ביחד ולא ישכחו גם להאכיל את המפלצת בצבע (?) – ווץ' שאני עדיין לא משוכנע האם הוא יותר נארקיץ' או יותר יוקיץ'.

הימור: שיקאגו ב-12

3:00 יוסטון רוקטס (1-0) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1-0):

שתי הקבוצות שלו היו כנות עם עצמן ואיתנו כנראה היו אומרות שהן מעדיפות להפסיד את המשחק הזה מלנצח אותו יפגשו הלילה ביוסטון טקסס.

לגבי שתיהן מה שמעניין הוא כמובן הרוקיז שלהן עליהן יקום או יפול העתיד שלהן. שתיהן הובסו במשחק הראשון כאשר ג'וש גידי היה פושר עם 4 נקודות אבל גם 10 ריבאונדים עבור אוקלהומה, וגרין היה כמעט מעורר דאגה עבור יוסטון עם 4 מ14 מהשדה. בנוסף לרוקיז יש גם שחקנים צעירים נוספים שקפיצה שלהם יכולה לתת תקווה לקבוצותיהם כאשר אנחנונ מדברים כמובן על SGA בצד של אוקלהומה וכריס ווד בצד של יוסטון.

הימור: אוקלהומה ב-5, לא לצפות, אין צורך.

4:00 דנבר נאגטס (0-1) – סן אנטוניו ספרס (0-1):

שתי קבוצות עם סימני שאלה גדולים.

האם יש סיכוי שמארי יהיה כשיר לפלייאוף? לא ברור וגם תלוי עד כמה הקבוצה תרגיש שאיתו יש לה סיכוי ללכת עד הסוף. יש להם את ה-MVP של העונה שעברה ואת מי שהוא בוודאי אחד משלושת השחקנים שהכי מרימים הן את הרצפה והן את התקרה של קבוצותיהם וזה היה ניכר ובולט ומרשים בנצחון על פיניקס בה קלע 27 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים. מה שיכריע את השאלה הוא כנראה הבריאות והיכולת של גורדון, שלא הרשים בעונה שעברה לאחר שהצטרף מאורלנדו, ומייקל פורטר שעל כישוריו אין ספק, רק לגבי יכולתו להישאר על המגרש.

עם קבוצה שרצה ביחד תקופה, דיי כישרון הן בחמישיה והן בספסל, דנבר אמורה ללכת חזק בעונה הסדירה ואז להסתכל ימינה ושמאלה ולהבין האם שווה לה לסכן את מארי בעוד החלון שלה לנצח עם הקור הזה הולך ומתקרב לסגירה.

בצד השני הספרס עם קבוצה שלא אמורה לנצח המון העונה ובעיקר מקווה להעלות את הערך של הצעירים שלה ולהבין מי מהם באמת יכול להיות חלק מקבוצה מנצח במיטב המסורת של הספרס. בעוד לא כדאי להסתנוור ממשחק מול המג'יק כדי לשים לב מה ממה שראינו שם הוא אמיתי ומה לא. קלדון ג'ונסון, דריק וייט, מארי, לוני ווקר, דריוש וואסל וגם ג'וש פרימו הרוקי המסקרן שלא קיבל הרבה דקות במשחק הזה, במוקד הלילה.

הימור: דנבר ב-5

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (1-0) – פיניקס סאנס (1-0):

הקבוצה הכי מעניינת בפתיחת העונה הזאת נקודה סוף פסוק.

האם לברון הוא באמת ה-GM שכולם חושבים שהוא, ויש גאונות מאחורי המהלך של הבאת ווסטברוק והבאת המון המון שחקנים וותיקים עם רקורד מרשים אבל הווה לא ברור, והאם כל הדבר הזה מסביב ללברון, תופעת הטבע שלא מפסיקה לתת יימח שמו ודיוויס שווה אליפות או לפחות יציאה מהמערב.

כנראה שהשאלה הכי חשוב היא הבריאות של דיוויס, אני חושב עד היום ואיש לא ישכנע אותי אחרת שאם דיוויס ולברון בריאים הלייקרס עוברים את פיניקס וזה גם לא קרוב, אבל התקווה שלי והחשש של אוהדי הלייקרס הוא שהתוספת של ווסטברוק היא תוספת בעלת ערך שלילי ולא חיובי, וכרמלו אנתוני הוא שאלה גדולה בהקשר הזה על אף ההתבגרות שעבר בפורטלנד. אני אישית אעקוב בעיקר אחרי השניים האלה בפתיחת העונה הזאת.

מולם תתייצב הלילה פיניקס, שהקריסה שלה במחצית השניה מול דנבר הייתה לא פחות ממדאיגה. אני שייך למחנה שחושב שהעלייה של פיניקס לגמר הייתה לא פחות ממקרית. השאלה הגדולה היא מה יתן יותר אפקט עוד שנה על החגורה של כריס פול או עוד שנה של ניסיון פלייאוף מאסיבי עבור איטון ובוקר. האחרון היה מחריד מול דנבר עם 3 מ-15 מהשדה, לא הופעה שנראה ממנו רבות העונה אני בטוח, כך שהשאלה לגבי הסאנס נותרת, נכון לעכשיו, פתוחה, ומרתקת.

הימור: הלייקרס ב-8

5:00 סקרמנטו קינגס (0-1) – יוטה ג'אז (0-1):

ספוילר – יוטה תיתן עונה סדירה נהדרת ותעוף לפני גמר המערב בפליאוף, אחרי שנים על גבי שנים של גובר מיטשל אני אצטרך יותר מנצחון קל על אוקלהומה כדי לחשוב אחרת. הג'אז כמעט ולא התחזקו הקיץ לטעמי, אם בכלל, ואני לא רואה סיבה שהעונה שלהם תיראה אחרת.

הקינגס נצחו את פורטלנד בפתיחת העונה שלהם אבל הם נהנו מיום מהשדה שהם לא יקבלו לעיתים קרובות בעיקר מהאריסון בארנס עם 8 מ-11 משלוש (איפה היית במשחקים 5-7 מול קליבלנד יימח שמך).

מהצד השני הליברטון הראה יכולת חלשה מאוד ואם לקבוצה הזאת יש תקווה כלשהי היא שהבחור ימשיך להיראות כגניבה שהוא נראה בעונה שעברה, וכן שהם יצליחו להוציא משהו מהנכס המניב לשעבר שנקרא מרווין באגלי.

הימור: יוטה ב-20

Subscribe
Notify of
343 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לי דאבל הדר על הראש היום נתייצב ב3 אין מה לעשות. אני מתגעגע לבועה היו אחלה שעות של משחקים.
היום נראה מה מקסי יעשה מול ההארדניה. אמביד צריך לפחות 40 נק מולם פחות מזה כשלון צריך לרמוס לדרוס אותם בצבע.
טייבול יקבל את המשימה מול הדוראנטולה צריך לה6ציא אותו קצת מהקצב. יהיה משחק צמוד מאד לדעתי שילך עד הסוף. אני עם פילי ב2.

הסאנס מול הלייקרס זה מפגש טנש בטנש. יהיה ק5עים לראות את ראס ואת אייטון מול דיוויס שסידרו את לו את יוקיץ ודיוויס בפתיחה 😂. רוצה מקווה חושב ומהמר על הסאנס ב4. דווין בוקר ישים 40 ומעלה. אייטון יאלץ להסתפק ב16 נק שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שארלוט
אינדי
ניקס
בוסטון
בולס
אוק
דנבר
יוטה

לפי איך שציון נראה הוא יותר קרוב לסופו מאשר לשאק. יש לו עוד דרישות לשמן? הוא בקושי 3 עונות בליגה בקושי שיחק כל הזמן פצוע. העתיד לא מבשר טובות לגבי העמידות שלו שלא נדבר על יתר החסרונות במשחקו.

אשך טמיר המקורי
22/10/2021 15:51:21

נורא המצב שציון הגיע אליו, ועוד כ"כ מהר.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2021 15:58:11

ילד עצלן ומפונק, גם בבועה הוא היה שמן, פשוט לא שומר על הגוף שלו . משגע אותי איך יש שחקנים ברמה הכי גבוהה כל כך חסרי משמעת עצמית.

חגי "התותח" ניסני
22/10/2021 14:33:26

תודה דור
.
וואו הרבה הרבה זמן לא קראתי פריוויו שלא הסכמתי איתו עם בערך כלום. אתה באמת חושב שלאמלו הוא בעל פוטנציאל להיות הרכז הכי גדול בדור שלו? אנחנו מדברים על דור שיש בו את יאנג דונצ'יץ' מורנט וגם הליברוטון (שלדעתי יעקוף אותו בסיבוב בעוד עונה שתיים ככה) וזה בלי לחשוב על הרכזים שהגיעו במחזור של השנה.
.
לא ברור לי למה קברת את סאגס אחרי משחק אחד ואת אורלנדו בכלל. יש שם אחלה פוטנציאל להמשך.
.
אתה באמת רואה בדינווידי וביל כקו אחורי מוביל? ניחא ביל אבל מה לעזאזל דינווידי עשה עד כה בקריירה?? הוא עם יעילות קליעה נמוכה ממוצע הליגה לאורך הקריירה, פציע ולא הוכיח שום דבר עד עכשיו (ואם כבר קו אחורי אז אני לוקח לפניהם את הצמד שהזכרת בפסקה לפני סקסלאנד)
.
אני תוהה מה עוד פיניקס בכלל ובוקר בפרט צריכים לעשות כדי שתתייחס אליהם כקבוצה שהיא על אמת..
.
שבת שלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה הליברטון ואיפה למאלו ניסני דפקת איירבול ליציע שפגע בכוס בירה של אוהד והבירה נשפכה לו על הראש.
למאלו הולך להיות כוכב. הליברטון שחקן סטייל ברוגדון נחמד וחביב.

אבל בדור שיש בו את גה לוקה וטריי למאלו יתקשה להגיע לרמה הזאת שלהם.

חגי "התותח" ניסני
22/10/2021 16:55:55

אחרי מה שהאנטר עשה הלילה הייתי שוקל במקומך אם להגיב לי לאיזה תקופה. אבל אלו הבחירות שלך אתה יודע..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
22/10/2021 14:36:03

תודה
הסלטיקס צריכים לקחת עם או בלי הורפורד את המשחק הזה וגם את השניים שאחרי כן.
הורפורד לפי מיטב ידיעתי בפרוטוקול קורונה.
אולי אני לא מעודכן.

onetwo3
22/10/2021 14:53:23

תודה.
לא קראתי הכל.
ברטאנס הוא לא פלופ.

אשך טמיר המקורי
22/10/2021 15:50:28
Reply to  onetwo3

אכן, לא פלופ. נשק פסיכי שצריך לדעת לנצלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

בארטנס סה פח זבל. שחקן ששוה 2.5 לעונה ביום טוב. בטח לא 15 סתם פחון, שחקן נוראי ברגע ששומרים אותו שלא יזרוק זהו הוא לא שייך יותר לענף. זה פורזי רק ב15 מיליון במקום ב40 😂

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2021 15:01:56

למלו בול באמת מדהים, לא יודע אם יהיה הרכז הטוב בדור שלו, אבל בהחלט בין הטובים. יש לילד כמויות של סקילס והפיזיות עדיין לא התפתחה, יש לו שליטה חריגה בכדור כאילו יש לו דבק שם, והוא עדיין נורא צעיר וקטן מהמחזור שלו בשנה חגג רק עכשיו 20 (חודש גדול מקניגאהם).
ב הלבירטון גם עוד עשור לא יתקרב אליו כיוון שהתקרה והרצפה כמו שגילנו של למאלו הרבה יותר גבוהה. אני שונא להגיד את זה אבל כמה שטעיתי לגבי הבן זונה המוכשר הזה בדראפט.

thetroll
thetroll
22/10/2021 16:02:40

יכול להיות שזה מבאס אותך אבל אני נאלץ להסכים איתך.
לאמלו בעיקר מהיר העניין איתו שהוא הפך את שארלוט מקבוצה מצ'עממת טיכו לקבוצה שהכי כייף לראות אותה.
הוא ומיילס ברידג'ס שזה השחקן הראשון (טוב השני) שלקחתי בקבוצות פאנטזי שלי (אני חולה על מיילס ברידג'ס אני חושב שהוא השחקן הכי טוב בליגה (חוץ מכמה שחקנים טובים אחרים) אני שמח שבשארלוט גילו את זה וסוף סוף פינו לו מקום בחמישיה)). גורדון הייווארד רק שלא יפצע מנהיג שם את כל החבורה הזאת לעולם שכולו טוב ורוזיר זו הטעות הכי גדולה של גילרי (מישהו יודע לאן הוא נעלם? חסרה פה עוקצנות לאחרונה).
שבת שלום ובהצלחה למהמרים.

חגי "התותח" ניסני
22/10/2021 16:26:34

יפה שאתה עונה לי באופן עקיף אבל זה עדיין שנחשב שענית חבל שאתה לא סגור על עצמך

Mishka
Mishka
22/10/2021 21:50:09

שומע
אני אובייקטיבי, קורא את הדיונים פה כל הזמן, אבל לא מגיב.
כצופה מהצד, אתה וברוך בין המגיבים האהובים והמוערכים עליי, חולה על הדעות שלכם, ומעריך את הידע הכדורסלני שלכם.
מה שאני לא מבין, זה, למה אתה לא יכול להעריך את ברוך גם כן, ומתקטנן איתו כל הזמן.
הוא ענייני ולרוב מדבר דברים הגיוניים מאוד.
הייתי מציע שתסיר את המשקפיים שדרכם אתה מסתכל על ברוך, ותשים את ההתנצחות בינכם בצד.
שיחה בינכם על כדורסל נטו זה תענוג.

דה שוט
דה שוט
22/10/2021 15:02:31

תודה דור – אחלה פריוויו – אתייחס בהמשך.
אוף טופיק –
לאחר שקיבלתי אישור לכך מעורכי האתר (תודה מיוחדת לרועי 🙏) אני שמח להודיע שספר מתח פרי עטי הגיע בימים האחרונים לחנויות הספרים.
שם הספר : ״חידת היגיון״
שמי : אביטל יהושע
.
מדובר ברומן בלשי מהיר ומפתיע. אם אתם חובבי הז׳אנר – אולי ימצא חן בעיניכם.
🙂
שבת שלום

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2021 15:07:52
Reply to  דה שוט

ענק דה שוט!!! המון בהצלחה אני בהחלט אקנה יותר לפני הטיסה.

אור
אור
22/10/2021 15:25:26
Reply to  דה שוט

יפה, בהצלחה. זו הסיבה שנעלמת באופסיזן? 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2021 15:31:20
Reply to  אור

איזה נעלם? אור אתה צריך לבקר במכבסה אתה תראה את דה שוט כל היום שם, הבאנו לו מפתח כבר.

אור
אור
22/10/2021 15:35:15

🙂

דה שוט
דה שוט
22/10/2021 15:33:03
Reply to  אור

חחחחח היה לי קשה לחלק את הזמן בין ההוצאה למכסה 😂😂😂 תודה לכם 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

תוציא ספר שנקרא המכבסה יהיה להיט

דה שוט
דה שוט
22/10/2021 16:37:44

חחחחח עדיין לא יגיע לחוזה של סימונס 😂😂😂😂 תודה 🙂

אשך טמיר המקורי
22/10/2021 15:57:26
Reply to  דה שוט

כל הכבוד! בהצלחה!!!
אני רוצה אחד עם הקדשה.
מקווה שזה יהיה יותר הגיוני מהתחזיות שלך…
.
נ.ב: לא מזמן קראתי ספר מעולה בסגנון.
מאת האחד והיחיד יו לאורי (האוס, בלק אדר).
https://www.am-oved.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%9C
ממליץ ממש

דה שוט
דה שוט
22/10/2021 16:08:34

תודה טמיר 🙂 אקרא בהזדמנות – אני קורא לא מעט מהז׳אנר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מצטרף לברכות הרבה הצלחה ושהדולרים יזרמו כמו שהם זורמים לסימונס😎

etayle
etayle
22/10/2021 17:04:54
Reply to  דה שוט

זה מתאים לילדים? אם כן אשמח לקנות לאחיין שלי מתנה.

דה שוט
דה שוט
22/10/2021 17:54:54
Reply to  etayle

תודה חבר – אבל זה למבוגרים 🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/10/2021 18:10:29
Reply to  דה שוט

סחטיין וכל הכבוד. בהצלחה עם הספר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  דה שוט

מזל טוב דה-שוט!!! בספר שלי לפרסם ספר זה חתיכת דבר בעולם, הותרת חותם, טביעת אצבע. כל הכבוד 👍🏼👍🏼👍🏼

דה שוט
דה שוט
22/10/2021 19:28:58

תודה מאנו ותודה גם להאווי לאסוף 🙂

Rocky1
Rocky1
22/10/2021 20:38:23
Reply to  דה שוט

בהצלחה דה שוט! אתה במקרה מקיבוץ דפנה?

דה שוט
דה שוט
22/10/2021 21:15:59
Reply to  Rocky1

אכן. במקור 🙂 תודה

NFS
NFS
22/10/2021 20:56:24
Reply to  דה שוט

יפה מאוד וכל הכבוד 👏👏👏
נשמע מעניין, אבדוק בעצמי.
מחכה לרגע בספר שבו מתוך העלטה צץ הקרואטי עם זקן של שבוע וכובע שמוט על ראשו, מצית סיגריה ואומר:
"Westbrook će nas i dalje sve pokopati"

דה שוט
דה שוט
22/10/2021 21:16:27
Reply to  NFS

😂😂😂😂 תודה פאני

עגל
עגל
22/10/2021 22:15:10
Reply to  דה שוט

שיהיה במזל טוב דה שוט והצלחה במכירות!

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
22/10/2021 23:18:11
Reply to  דה שוט

כל הכבוד אביטל!! בהצלחה גדולה גדולה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 0:33:40
Reply to  דה שוט

דה שוט אני רוצה לקרא את הספר בסיבובי המכונה הבאים שלי,
סגרתי תור בחדר כביסה של המלון,אתה מוזמן להצטופף איתי ולדסדס הא ודה

דדי
דדי
23/10/2021 0:38:45
Reply to  דה שוט

בהצלחה עם הספר !
מסקרן מאד.

Smiley
23/10/2021 0:59:11
Reply to  דה שוט

שאפו!!! אתה לא מפסיק להפתיע.
בהצלחה!

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 1:03:09
Reply to  דה שוט

תודה מקרב הלב לכל המברכים 🙏 יפה מצדכם 🙂

עמיחי קטן
22/10/2021 15:10:16

תודה דור. עכשיו מרגישים באמת את העונה

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2021 15:52:05

Frank Vogel says it will be an “easy fix” to integrate Russell Westbrook.

האם הוא מתכוון להעביר אותו לעמדה 4 כמו שאשך טוען? האם אייטון יקלע יותר מ15 נקודות ויקבל יותר מ10 זריקות?

אשך טמיר המקורי
22/10/2021 16:14:49

אז מסתבר שהלייקרס עדיין רק בשלב 1 של חמשת שלבי האבל – הכחשה.
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C_%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%A8-%D7%A8%D7%95%D7%A1
השלב יכול להתבטא באמירות כגון "זה תיקון קל", "זה רק קדם עונה", וכדומה.
השלב השני – כעס: "השופטים דופקים אותנו!", "אני צריך להיות יותר עם הכדור!" (לברון), פאסיב אגרסיב כלפי הכלבת.
שלב שלישי – מיקוח: "כל אחד בקבוצה צריך להקריב את האגו שלו!", ניסיונות טרייד לא מוצלחים על האידיוט.
שלב רביעי – דיכאון: "אנו לא קבוצה טובה", "העונה הזו אבודה", זיוף פציעות כדי להימנע מהכישלון הממשמש ובא.
שלב חמישי – קבלה: "אנחנו נחזור עונה הבאה טובים יותר", "תמיד קמתי ממפלות בקריירה הארוכה שלי", והודאה בטעות – "עשינו שגיאה נוראית שהבאנו את ראס. הוא היה ההתאמה הכי גרועה שיכולנו להביא עבורינו. היינו צריכים ללכת על הילד".

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 0:35:27

חחחחחח
ייפ

אשך טמיר המקורי
22/10/2021 15:49:34

תודה רבה.
הלייקרס הלילה ב-2-0.
לפני שיגיעו הנמושות ויטשטשו את הסירחון לזמן מה.

יהלי אולמר
22/10/2021 17:04:32

שארלוט
ניו יורק
וושינגטון
ברוקלין
בוסטון
שיקגו
אוקלהומה
דנבר
סאנס
יוטה

מאמין שאנחנו יכולים להקשות על דנבר אבל הם פשוט שתיים או שלוש רמות מעלינו. המפתח זה להקשות על יוקיץ בהגנה אולי ג'וק לאנדל יכול לעזור בקליעה מבחוץ איתו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/10/2021 18:11:54

אחלה ערב, תודה רבה על הפריוויו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה פריוויו תודה רבה דור. סיכמת יפה את בוסטון, וחבל. הורפורד יהיה מצוין, אבל לא לילד הזה פיללנו.
.
לא ננצח את דנבר, וזה בסדר גמור, צריך להחליף עליו את פולטל, יובנקס ולנדייל, שישתפשפו קצת.
.
לייקרס פיניקס מעניין כי אף אחת מהן לא תרצה להתחיל את העונה במינוס 2.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2021 18:33:29

Simmons reported to shootaround today ahead of Nets game and was seen engaged around the team, sources said. The three-time All-Star has expressed he wants to play but isn't prepared mentally.

מיץ של הזבל צוחק על בעיות נפשיות ואנשים שצריכים כדי לברוח מאימונים, יאללה פילי קנסות.

אור
אור
22/10/2021 18:51:15

להפך, נראה שהברוגז הולך להסתיים בימים הקרובים.

אור
אור
22/10/2021 18:51:48

עד שיגיע טרייד הכוונה

אשך טמיר המקורי
22/10/2021 18:53:26

הזבל משחק אותה קשוח, לא אשחק בפילי לעולם, ואז זוחל על הגחון כדי לזייף שטויות רק בשביל לשנורר את הכסף שלא מגיע לו.
המיץ של הזבל.
# שני הצדדים
# הקבוצה אשמה במצבו

ברוך רובין
ברוך רובין
22/10/2021 21:17:16

יאללה קנסות חבל שאי אפשר להתיר חוזה, ״בעיה מנטלית״ הרי לא תיפטר בקבוצה אחרת.

trusttheprocess
trusttheprocess
22/10/2021 23:06:15

בן סימונס וריץ' פול הם כאלה טיפשים , הכניסו את עצמם לבור שלא יוכלו לצאת ממנו.
לפילי כמו לכל קבוצה בליגה יש ביטוח רפואי שכולל פציעות רגילות ובעיות נפשיות , חברת ביטוח זה לא קבוצה שחשוב לה מפרי אייג'נטס , כדי לכבד את הביטוח הם ידרשו ויקבלו בדיקה פסיכיאטרית של סימונס ויוכלו לקבוע אם הוא דובר אמת או משקר.
אם הוא דובר אמת פילי לא ישלמו דולר ואפילו יקבלו טרייד אקספנשן מהליגה וסימונס יוכרז כבעל בעיות נפשיות ונראה איזה קבוצה תיתן לו את החוזה הבא.
אם הוא משקר זה insurance fraud בדיוק כמו שתפסו את השחקנים לאחרונה שהולכים להיכנס לכלא

ברוך רובין
ברוך רובין
23/10/2021 0:03:48

מהפה שלך להוא למעלה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 0:37:28

חחחחחח
מת שיתפרו את הדפקט ובעיקר את ריץ' והמוסלמי עם הבולבוס

אור
אור
23/10/2021 1:00:29

איזה מגזימים אתם, בסה"כ אמר שכרגע הוא לא מוכן מנטלית לשחק לא שיש לו בעיות נפשיות וכל מה שתיארת. לא יגיע לשום חברת ביטוח ונעליים

אור
אור
23/10/2021 1:33:16

קראתי עוד קצת, נראה שסימונס ביקש לקבל אבחנה רפואית אז אם יימצא שאין לו כלום הוא פשוט יתקפל

NFS
NFS
22/10/2021 21:21:13

איזה ביזיון..
איבדתי אליו כל הערכה (ועד לפני סוף העונה, היתה קצת הערכה. בפורום?! תתפלאי).
אני מבין שריץ' פול בא עם הטיעון הזה להנהלה, וסימונס עכשיו רוכב על זה, כי אי אפשר לקנוס שחקן או לא לשלם לו, כשמדובר בבעיות מנטליות. אוי לבושה.

TRIP
TRIP
22/10/2021 22:26:01

קיירי לא בליגה, סימונס עם בעיות מנטליות, דווייט הווארד לא ברשימה של ה75, קוואי לאנרד הוציא אלבום, אפשר לסגור את הליגה ראינו הכל.

דדי
דדי
23/10/2021 0:33:06

Breaking: The NBA is preparing for a massive story accusing #Suns owner Robert Sarver of racism, sexism and sexual harassment in a series of incidents, sources say. With enough evidence to support such claims, there’s a real chance the league would forcibly remove Sarver.

דדי
דדי
23/10/2021 0:33:40
Reply to  דדי

חדשות רעות טובות ?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 0:38:33
Reply to  דדי

חחחחח
מעולה ולא יפתיע

ברוך רובין
ברוך רובין
23/10/2021 1:21:32
Reply to  דדי

אולי סוף סוף יבוא אליהם בוס נורמלי

אור
אור
23/10/2021 1:04:38
Reply to  דדי

הסאנס עם מכה מקדימה:
https://twitter.com/Suns/status/1451668638918795267
.
גם אם בסופו של הדבר הזה ידחפו החוצה את סארבר (וזה יותר מדי מוקדם להניח כך או אחרת, זוכרים את קיובן?) ייקח הרבה זמן שהמועדון יאכל חרא עד שזה יקרה.

Wave Bull
23/10/2021 0:58:07

דה שוט מסתמן כאן כאחד המגיבים הסופר אינטיליגנטים והאהובים עלי מכל (וגם חולק איתו את הפוביה לוויזארד ולמכבסה). אם הייתי בארץ הייתי רוכש בכיף את הספר החדש שלו. ד״ר גוגל לא הראה לי הרבה עליו אבל האסמכתא לידע האנציקלופדי והנסיון שלו בכדורסל קיבלה אישור מהדהד: https://basket.co.il/all-time-players.asp?PlayerId=12194

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 1:12:13
Reply to  Wave Bull

חחחחח תודה איש השור הייתי אז נער פוסטר בגליל. לצערי לא סיימתי את העונה – התגייסתי באמצעה. המאזן שלי בליגת העל לא מרשים במיוחד. מה שכן – 8 נקודות מתוך העשר נקלעו במשחק אחד – נגד הפועל ירושלים 🙂

אור
אור
23/10/2021 1:26:06
Reply to  דה שוט

תגיד שאתה טופ 3000 בכדורסל הישראלי אי-פעם, זה כבר מרשים 🙂

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 2:06:25
Reply to  אור

😂😂😂
😭😭😭

Wave Bull
23/10/2021 1:03:30

ודפנה אחלה קיבוץ, למיטב זכרוני המעומעם (אני מיראון)

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 2:06:43
Reply to  Wave Bull

שכנים 🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 2:15:46

חחחחח ברדלי ביל מזכיר עבריין ילדון שכונתי,

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 2:22:30

התחיל טוב בקאפיטל וואן – אבל בלי ביל – נו באמת

שחר אלוני
23/10/2021 2:31:50

מה היה עם סארבר ופניקס היום בדיוק?

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 2:31:50

אבדיג׳ה סל גדול

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 2:50:52

על הפנים בוושינגטון ביל חסר אבדיג׳ה כבר בחוץ לא עשה הרבה. קוזמה ופופ זה שוד – ראס שווה את שניהם ויש עודף

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 2:54:19
Reply to  דה שוט

יאאאאאאאאאאאאאאאלה דה שוט קישטה למכונה,קח איתך את הקלינגון הדגול,זוג טיטולים תלויים על הדלת עבורכם,הנאהבים

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 2:59:32

הקלינגון ייתן היום בראש שמור את החיתול בשקית

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 2:58:21

ווש הפכו עם 9:7 מהשלוש מדהים כל מטאטא ברטאנס

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 3:13:34

שכחו הגנות בוושינגטון שני הצדדים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 3:34:17
Reply to  דה שוט

ממתי לווש יש הגנה?
הטיטול יצא מהשקית ובגלל חוסר המרות שלך דה – שוט אתה והקלינגון מקבלים טיטול XXL משומש עם פו ופוקים טריים,תתחלקו בו

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 3:48:07

יש קלאץ׳ בווש – תן עזרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר צח אני רואה אמביד וקרי מנגבים ומקסי ינגר יאללה לרמוס

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 3:47:03

ליכלכתי על קוזמה עשה לי בית ספר נותן שלשות

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 3:53:32

קונצרט בוושינגטון כל מטאטא מטאטא

BoJack39
BoJack39
23/10/2021 4:06:42

זאק לאבין בסקאלה אחרת

אם השחקן הזה לא לוקח בשלב מסויים MVP זה יהיה ממש חבל

BoJack39
BoJack39
23/10/2021 4:17:10

שתבינו שעד האמצע הרבע שני הוא היה בלי נקודה ואז בוםם תפר עליהם 20 במכה אחת, לקח לו 6 דק'. וכל ג'אמפ יותר יתר מטומטם מהשני מבחינת דרגת קושי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל היודייקה גמר אתכם 😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט קבל עזרה בווש

BoJack39
BoJack39
23/10/2021 4:24:26

קארוסו מקבל MVP chanting מהקהל ביונייטד סנטר חחח

https://twitter.com/_MarcusD3_/status/1451718492969963522

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הדו קרב שכולנו חיכינו לו – יוקיץ' נגד יובנקס….
אבל כרגע שיויון במשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיומת לא טובה של פילי טייבול עם עבירה מפגרת על דוראנט ואז קרי חושב הוא סטף הולך ראש בקיר ומאבד כדור במקום להוציא למקסי ל3 לבד לסיום הרבע.
אני רואה בווש אבדיה הפך לשחקן ספסל חחח הוא בטח מתגעגע לראס וברוקסי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דינווידיייייייי מנצח לבד פסיכי חח

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 4:34:03

לגמרי ואז החטיא 😬😬😬

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה ביל עבירות פציעה ספסול?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דווין וואסל עולה לפרקט. רק שתדעו. גם לוני ווקר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורקאןןןןן אני אוהב את גו האריס הmvp של פילי 😂😂
הארכה בווש דינווידי החטיא

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יובנקס מכה את יוקיץ'.

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 4:33:17

דינווידי מחמיץ גיים ווינר נו באמת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יובנקס מתעלל בהם. פשוט אבסורד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אוי ואבוי, תד יאנג משחק. להתפלל חזק שלא יפצע ולא יוריד מערכו.

BoJack39
BoJack39
23/10/2021 4:37:49

שחקן שכולו לב ענק הלוואי והבולס לא היו צריכים לוותר עליו.

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 4:35:00

שמעון חייב עזרה בווש ובפילי איפה יואל?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

איזה סל של קמפאצ'ו, פשוט מטורף לגמרי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה המהלך 6 נק החרא הזה חחח

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 4:38:13

המשחק בורח בווש לא מאמין היה כדור ביד 11 שניות לזמן החוקי לא לקחו טיים אאוט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

החדשים נראים קצת לא מחוברים – גם מקדרמוט וגם יאנג.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

העתיד של אבדיה בווש נראה רע מאד סלחו לי כולם תפסו חו את המקום העיקר שהמאמן מחמיא לו חחחח בסוף זו ליגה של סטט

דינווידי פסיכי

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 4:42:39

נכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

וזה עוד שהאצימורה לא שם….געגועים לראס😎

Smiley
23/10/2021 4:53:00

הבעיה שאבדיה משחק עם הראש יותר מדי וחושב כל הזמן על המהלך הנכון, בזמן שכל מי שעל המקום שלו פשוט זורק לסל. אבדיה צריך מאמן שיתן לו לקבל החלטות כדי שיראו מה הוא יודע ולא יבקשו ממנו להיות סקורר

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 4:42:21

ווש יצאו מהקבר שוב שוויון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מישהו מתגעג לבן סימונס? 😂😂😂😂
תענוג לצפות בפילי קבוצה אחרת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שריקת אוויר על ברוגדון לגמרי
בארטנסססב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה לביל בווש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרלייל מבין שהחיים בלי לוקה קשים 😂😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חסימה מופרעת לגמרי של פאקו על פורבס. האיש מטורף.

Smiley
23/10/2021 4:46:13

מסתבר שיוג'ירי פגע עם הבחירה בסקוטי בארנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

כולם פוגעים נגד בוסטון 🤣🤣🤣 היודייקה יחסל אותם עוד יתגעגעו לבוט

ברוך רובין
ברוך רובין
23/10/2021 4:48:55

טוביאס האגיס במשחק מצויין מחסל את סרוקלין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

להעיף את דני גרין לספסל אין לו מה לעשות במגרש נזק וקרי באמת מנסה לעבור ב1 על 1 את הגבון חחחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הגרינים שלהם, ג'מייקל וג'ף, עוקצים אותנו יפה.

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 4:49:45

ווש ניצחו!!!! עוברים מהר לפילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אין תודה על העזרה?

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 4:52:13

שיחקת אותה אני מפטר את יואל דינווידי השתגע

Smiley
23/10/2021 4:54:30
Reply to  דה שוט

דינווידי השנה מקבל את ההזדמנות להיות PG פותח בקבוצה עם שאיפות פלייאוף. זאת ההזדמנות שלו להראות מה הוא יודע, בהנחה שיצליח להישאר בריא

Smiley
23/10/2021 4:50:43

שוב פעם פילי מגיעים למשחק צמוד בדקות האחרונות ונראה שאין שם שום תוכנית התקפית… לעזאזל, אמביד שם!!! שיורידו אותו לפוסט לטחון את השומר שלו במקום שכל הגארדים יקפיצו שוב ושוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

נכון סת קרי תוקע את המשחק עם כדרורים מיותרים הוא בחיים לא יעבור את הגבון ב1 על 1. הוא מתאים לקאץ אן שוט וקולע היום שימשיך בלי לכדרר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עכשיו היה פסק זמן של נאש הארדן החטיא שלשה פילי לקחו ריב וישר ריברס לקח פסק זמן חחחחח מה הוא עשה בפסק הזמן הקודם? 😊😂😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יופי לוני!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני גרין עםצ2 איירבולים רצוף מה3 לבד לגמרי תורידו אותו לספסל איפה מילטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני גרין יא בן ……..3 איירבולים רצוף מה3

Smiley
23/10/2021 4:56:01

זאת ההתקפה של פילי שאין שם כלום וגרין מקבל את הכדור בשניות האחרונות ואין לו ברירה להעיף. אמביד מטייל על הקשת וחוסם לקלעים או פיק נ רול. שיורידו אותו למטה לטחוןץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אין לו ברירה? 2 זריקות.לבד 😂😂
אם אין ברירה אז משחקים עם שחקנים שיכולים לקלןע שאין ברירה ולא עם דני גרין.
זה לא שבהגנה דני גרין עושה משהו כן? חוגגים עליו

Smiley
23/10/2021 5:08:37

לא הייתה בעיה היום בהגנה. ההתקפה נוראית. גרין מקבל כדור עם סוף שעון ואין לו ברירה להעיף. אמביד בכלל לא נוגע בכדור ומסתכל על קארי והאריס מקפיצים מול השומר שלהם.
זה ריברס היום שצריך לתת את הכדור לאמביד ושכולם יזוזו מהדרך. במקום זה אמביד מטייל על הקשת ומנסה לחסום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא גרין על המגרש אמרתי לדוק להוציא אותו לפנימ5 דק מאז עשה 3 איירבולים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הגנה מעולה של דרק וייט. קמפאצ'ו מתעלל בנו בשני צדדי הפרקט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד חייב לקחת כדור הוא בקושי שיחק רבע אחרון תתחיל לנכב יא פח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי מחרבנים משחק גמור שהיה שלהם בגלל הכלב ריברס

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 4:57:15

הארדן מה מעל הליגה

Smiley
23/10/2021 4:57:17

לפחות ההגנה של פילי עובדת כי בהתקפה נראה שאין להם מושג מה לעשות. סוף סוף אמביד קיבל כדור למטה (פעם הבאה יקבל שריקה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גני גרין הזבל בן זבל למה הוא במגרש הארדן עבר אותו כמו מים איזה טינופת ומאמן מטונף זה ריברס

Smiley
23/10/2021 4:58:32

היה אופנסיב של דוראנט. שריקה לא טובה

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 5:00:45
Reply to  Smiley

לא בטוח גרין זז שמאלה גבולי מאוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סת קרי הזבל מכדרר על הגבון חחחל שוב מאבד את דוק ריברס צריך לפטר היום המאמן הזה זבל מטונף משאיר פח כמו גרין על המגרש וקרי מנסה כל הערב לכדרר על הגבון ולא מסוגל אמביד רבע אחרון 2 כדורים קיבל ולא שיחק חצי רבע 😂😂

משחק שהיה גמור איזה קבוצה מטונפת איך עוד לא זרקו משם את הזבל דני גרין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חתיכת שחקן, מספר 15 שלהם. חתיכת שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד האפס הזה 0 אחריות רבע אחרון עומד ומטייל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה מאמן מרשה לסת קרי לכדרר מול גבון קרטר כל פעם סה נגמר בבריחת כדור מהידיים חחחח אין לו סיכוי לעבור אותו הוא חושב הוא סטף 😂😂

Smiley
23/10/2021 5:01:09

פילי מפסידים את המשחק הזה על התקפה. אין להם מושג מה לעשות. אמביד מטייל על השלוש ומחפש לחסום המקום לקחת כדור בפוסט. הסנטר אולי הטוב במשחק לא רואה כדור ורק מנסה לחסום. הזוי!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה נאש עושה עבירה ביתרון 3 זה מותר? 😂😂

trusttheprocess
trusttheprocess
23/10/2021 5:02:39

דוק ריברס אידיוט. מושלם
פילי הובילו 10 הפרש והוא הכניס את גרין במקום טייבול
גרין עם 7 איירבולס ונטס עשו ריצת 13-0
פשוט איום ונורא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כלב בן כלב הריברס המטונף הזה שיאשים אותו במסיבת עיתונאים מי הדביל שהכניס אותו ? זה אותו הדביל שנתן לסימונס לשחק 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי זה מועדון מטונף מנטלית גם אמביד שחקן מאד חלש מנטלית במשחק כזה לא לשים 40 נק זה מביך

BoJack39
BoJack39
23/10/2021 5:03:46

רילוקיישן לסיאטל זה הפיתרון היחיד לכלומניקיאדה הזאת בניו אורלינס

Smiley
23/10/2021 5:04:31

לפני טרייד על סימונס, מורי צריך לביא עוזר מאמן התקפי לריברס, פילי מפסידים פה על התקפה

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 5:05:55

תמא תמא 🤷‍♂️ שמעון ליבי איתכם איך הצלחתם להפסיד את זה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דני גרין ודוק ריברס
יש מקום לטיי לו? 😎
בסוף יצא שעזרתי לך בשניהם גם אם לא התכוונתי 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרתי כבר שנה שעברה את דני גרין יש להעיף מפילי וגם את הזבל ריברס טייהול צריך להיות בחמישייה אין מה חעשות עם דני גרין הוא גם שומר חלש מאד כולם חוגגים עליו ועוברים אותו כמו מים.
גבון קרטר נכנס וחיסל את סת קרי שלא הצליח להוציא אפילו זריקה.
3 איירבולים רצוף מה3 שהוא לבד לגמרי לא זכור לי דבר כזה

shadow
shadow
23/10/2021 5:08:45

אם אתם צריכים למצוא דרך מטופשת/יצירתית להפסיד משחק, דוק ריברס הוא האיש שלכם למשימות מיוחדות.
שנים של הצלחה בתחום. אחד שיודע איך עושים זאת נכון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

כלום כבר לא יעזור פילי מועדון שבור מנטלית מאד חלשים גם אמביד לצערי נכנס רבע אחרון עושה טובה שהוא זז זה פרנצייז זה? איפה הרעב? הרצון להשפיל? הולך לעשות סקרינים לדני גרין 😂😂😂
דני גרין היה צריך להעיף מזמן הוא הרג אותנו גם מול ההוקס הוא כבר לא מסוגל לשמור כמו פעם אז אין לו ערך

trusttheprocess
trusttheprocess
23/10/2021 5:09:49

ריצת 16-1 לברוקלין ב 5 דקות. אחרונות
דוק ריברס מטומטם
החילופים שלו גמרו משחק שהיה גמור לפילי .
שילך ישב בבית יחד עם סימונס ישחקו דוקים

Smiley
23/10/2021 5:10:16

אם אני ריברס אני לא מקשקש איזו קלישאה במסיבת העיתונאים אחרי זה. פשוט לוקח אחריות על משחק שכבר היה לו בידיים והצליח להפסיד

shadow
shadow
23/10/2021 5:11:11
Reply to  Smiley

אחרי כמה פעמים הטריק הזה כבר לא עובד

shadow
shadow
23/10/2021 5:10:47

מי הולך הביתה קודם, קיד או אודוקה? או אולי ריברס?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יופי של מחצית. איבדנו הרבה, אבל סך הכל ההגנה בסדר גמור, וההתקפה בסדר גמור יחסית אלינו. אם ניקח בחשבון שזה דנבר, ובחוץ, אז בכלל. החדשים נראים לא מחוברים, כולל פורבס. הקמפאצ'ו הזה חתיכת תופעה.

Smiley
23/10/2021 5:11:12

דאנטוני עוזר מאמן השנה, לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב הבוקר התחיל חרא מה שיהפוך אותו ליותר חרא זה נצחון של שיקצה גו סאנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס פתח עם קלינג איפה האשך 😂😂

BoJack39
BoJack39
23/10/2021 5:13:26

לונזו עם טריפל-דאבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס קלע הוא קולע כמונימ ם הקרש מהחצי פינה 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אייטון קיבל לוב חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס בא אגרסיבי היום

דה שוט
דה שוט
23/10/2021 5:18:26

חחח ראס קלע פוסט אפ לרוץ למלא לוטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס בא במוד ניגוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס חזק היום התחיל אש

Smiley
23/10/2021 5:19:56

מה שאני אוהב בווסטברוק שלא משנה כמה שטויות הוא עושה, הוא פתאום דופק מהלך של סל ועבירה וצורח כאילו הוא נתן גיים-ווינר במשחק 7…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה עם שגא אמרו לי פה שהוא הדבר הבא מה זה המשחקים האלה באוק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כריס פול אפילו לא זורק לסל מול הבוס שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דאבלצטים ראשון על לברון הוא איבד כדור

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מורי הורג אותם, בהגנה ובהתקפה. יתרון 4 לנו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברידגס הוציא פלופ יפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר חושך עושה קלינגים של ראס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הידעתם? הקוסט טו קוסט האיטי ביותר בהיסטוריה נקלע על ידי ניקולה יוקיץ' ב-22 באוקטובר 2021 נגד הספרס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פולטל לא מסתדר עם יוקיץ'. צריך להחזיר את יובנקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תשמעו מו במבה דפק עוד משחק עם 3 שלשות במגיק 😲

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס חוגג דווקא על טנש 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוקף ברור של מגי חח

Jonathan
23/10/2021 5:38:42

בוקר טוב,
מה מומלץ? בינתיים עם הלייקרס והסאנס.

Jonathan
23/10/2021 5:40:15

שמעתי שדוק ריברס עוד פעם עשה דוק ריברס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הפסקנו לקלוע.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

איזה אסיסט של יוקיץ' לפאקו. נראה לי נגמר לנו האוויר.

shadow
shadow
23/10/2021 5:46:11

איך עדיין אוכלים את הפלופים האלה של כריס פול?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אין שום טעם לתת למי שאינו יובנקס לשמור על יוקיץ'. הוא פשוט מקרקס גם את פולטל ובטח את יאנג.

Jonathan
23/10/2021 5:48:11

יש לשחקנים בס"א שמות עכשיו? זה חדש לי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

😂😂😂 רק מאנו מכיר אותם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Jonathan

:-))))) מנסים… אם זה לא יעזור אז נחזור למספרי ברזל בלבד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקות מוזרות היום נגד השיקצה התאגיד מחר יגיש קבילה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוויט לא שייך לענף אני אוהב שהלייקרס משחקים איתו ועם ראס 😂

Jonathan
23/10/2021 5:55:45

דווייט יכול לככב בMMA…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

Wwe.

בmma ינגבו איתו את הכלוב

Jonathan
23/10/2021 5:59:26

לא חושב שהוא חכם מספיק להבין שבWWE מרביצים בכאילו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

יש שם מכות קטנות כאלה אמיתיות.

זה מזכיר לי שבתיכון היה איתי בשכבה בחור 1.98 שרירי סוס שהחליט שהוא רוצה להתמקצע באיגרוף תאילנדי.
הגיע לאימון ראשון להילחם במישהו שם העיפו אותו מהזירה אחרי כמה דק 😂😂😂
נקרענו מצחוק הבן אדם חטף מכות מאיזה אחד יותר קטן שניפח אותו
לא הפסקנו לרדת עליו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

המון איבודים בשני הצדדים. סקור נמוך מאד.

Smiley
23/10/2021 5:54:37

מיטשל מול מיטשל שם בסקרמנטו…

Jonathan
23/10/2021 5:56:48

מיניון אפור קלע ועכשיו פופוביץ' מתחקר מיניון אפור אחר. מה קרה שם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

😂😂😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פול חוגג על כרמלו החבר שלו מי אמר שאין חברים 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלייקרס בהרכב נוראי מול החמישייה של הסאנס מתכון לצרות בייזמור דוויט וראס יחד 😂😂
אייטון קיבל לוב שני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברידגס מנגב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יוקיץ' בחוץ. הם לא קולעים איזה 3 דקות, ואז קמפאצ'ו. אחרי שג'מארי יחזור הם יהיו אדירים.

Smiley
23/10/2021 6:03:39

כריס פול נותן מחצית תחת ההגדרה איך PG אמור לשלוט בקצב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חגג על ההרכב השני של הלייקרס

Smiley
23/10/2021 6:06:31

שוב פעם אתה מגיע עם תגובות מהבית?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

מה חגג על מלו חח כן הרכב שני עם דוויט מלו מונק והחברייה

Smiley
23/10/2021 6:14:17

אי אפשר שלא להעריך את יכולת ההתמדה שלך בהכחשה לגבי שחקנים שאתה לא אוהב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח דוויט אני בהלם שהוא עדיין על המגרש הוא יותר קומדיה מראס. דיוויס אפילו לא מתקרב לצבע זורק רק מיד ריינג חחח
הלייקרס בהרכבים נוראיים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אנחנו מקפידים להחטיא לעתים מזומנות.

Smiley
23/10/2021 6:08:35

הספרס פספסו את הרכבת שיוקיץ' נח על הספסל

Jonathan
23/10/2021 6:09:55

ויתרתי על ס"א ודנבר (אני אניח שהשלשה של MPJ סיימה את המשחק). מה היו המכות על הספסל בין דייויס לדווייט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס הגיע למצב שרונדו קולע טוב ממנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולכת להיות עונה מצחיקה ללייקרס האשך צדק כמה צחוקים יהיה לברון כבר לא סוחב כמו פעם לא זז דיוויס לא מתקרב לצבע רק זורק מיד ריינג ושלשות ראס בלי קליעה בייזמור גופה שזורק מלא ודוויט זה מלך הקומדיה

Smiley
23/10/2021 6:13:35

הקלות שבה יוקיץ' עושה דברים היא בלתי נתפסת

Jonathan
23/10/2021 6:14:51
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

מצחיק שרונדו המפריד חח

Jonathan
23/10/2021 6:25:34

מעניין אם הם הולכים להשלים או שהווארד יוטרד במהירות האפשרית?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

דווחט חייב להיות מוטרד בלי שום קשר לזה. אני מדבר רק מבחינה מקצועית כל סנטר מהגי חיג או אירופה יתרום יותר

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:07:03
Reply to  Jonathan

אוי זה טוב, החל מוקדם מהרגיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין בלייקרס הגנה כלל התקפה מאד איטית וצפויה מזל שהלוז,שלהם עכשיו זה קאבס מיני אוק וכל החברים האלה אחרת הם היו סובלים קשה.
הדפוקים האלה היו מחתימים את דינווידי היו אש הוא 10 רמות על ראס. את דוויט הם צרחכים לחתוך כבר עכשיו במחצית הבן אדם לא יכול לשחק היום בליגה לאומית בארץ אין לו שום קשר לכדורסל הוא כבר מחטיא דאנקים. גם לא יכול לשמור רק לעשות עבירות.
בייזמור גם לחתוך שחקן נוראי חלש בהגנה ו0 בהתקפה ועוד זורק גאמפים בסיבוב בלי בושה.
רונדו יחסית סבבה מפתיחת העונה אבל זה לא יחזיק.
לברון עייף כבר לא רץ לא שומר שנהיה עמוק בעונה הוא בכלל לא ישמור עכשיו הוא עוד טרי העונה רק התחילה.
דיוויס במוד של אני לא מתקרב לצבע עומד על קשת ה3 וזורק מיד ריינג בסיב כל הזמן.
הבעיה הכי קשה שם זה ההגנה. יש להם בחמישייה 4 שומרים חלשים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יוקיץ' מנצח אותנו לבד. הגנה והתקפה.

Smiley
23/10/2021 6:19:49

איכשהו… לא יאמן שהספרס עדיין במשחק

Smiley
23/10/2021 6:22:49
Reply to  Smiley

בינוניות… אין לי דרך אחרת להגדיר את הסגל של הספרס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 6:23:37
Reply to  Smiley

הם ילדודס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 6:23:00

איך הקלינגון?
מחכה לפאסיב אגרסיב של המוסלמי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 6:26:00

פוההההההההההההההההההההההה, פיהוק גדול.
אפשר לחזור לישון? מה הולך עם הלייקרס? יואל תביא חיתול דנדש, יה קמצן.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 6:26:11

חחחח היה מכות בין הגבה והדביל הווארד?

Jonathan
23/10/2021 6:26:40

כן. שמתי לינק למעלה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 6:54:13
Reply to  Jonathan

סילבר מפסוט חמדוללה כי יש עניין בליגה. מכות זה חלק מהסיפור

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 6:27:32

נונונו רק משומש אבל נקי לך דוק רזי ומשומש עם פוקים רטובים לדה-שוט ואהובו הקלינגון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 6:29:18

חחחחחחחחחחחחחחחח ענק
תודה יונתן,עשית לי את השבת
הלייקרס בזבלה של המיץ

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 6:31:01

אני משתין מצחוקים משאק דה פול
קוזמה הלינגון ורונדו בפוקים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 6:33:54

גוווווווווווווווווווו סאנס
יש ריח באויר של דה זא וו של 2010 + סירחון של פוקים מלוחים שברחו מהטיטול של הלייקרס
ווגל הצהיר שהוא מפסוט מבחירת הזריקות של הקלינגון
חחחחחחחחחחחחחחח אני מית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבחירת זריקות שלו מצויינת הבעיה שהוא לא קולע😂😂 משרירים אותו כמו סימונס מה יעשה 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נותנים לפול לזרוק מהספוט שלו בלי שמירה כמו אימון ואז אנשים מתלהבים לי פה 😂😂
השיקצה בכלל לא מנסה לחדור לצבע זורק רק שלשות הסאנס פיזים שם עם אייטון קראודר וברידגס. שם דיוויס צריך לטחון אותם והוא גם בורח משם

Smiley
23/10/2021 6:35:04

הייתי שמח לראות את אייטון מוריד ריבאונד התקפה ועולה לסל במקום להוציא החוצה. משהו בסגנון של פאו גאסול שהיה שומר על ידיים למעלה וממשיך לסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חחח הוא שחקן משלים עזוב אין לו את האופי לזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון נהיה כמו קליי עומד וזורק מה3 בקאץ אן שוט 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך האשך אומר הלייקרס בדיפ שייט 😂😂😂
השיקצה יטריד בקרוב את כל הקבוצה חוץ מהגבה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך אתהה חסר הקומדיה של הלייקרס זה יותר טוב ממה שדמיינתי

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 6:50:34

ראיתי בשקט עם הגננת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂 הגננת נהנתה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 6:55:20

בואנה, מה עם ה PC?

Jonathan
23/10/2021 6:43:08

כריס פול ובוקר קולעים דברים שבלייקרס לא מעזים לזרוק. וזה רגע אחרי שראס מחטיא מתחת לסל…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח בוקר ענק מנענע את העריסה של ראס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס הפך את השיקצה לשחקן של קאץ אן שוט 😂😂😂😂 הסבה ממגיק לקליי

Jonathan
23/10/2021 6:47:23

חשבתי על זה שיכול להיות שלברון הביא אותו כי הוא רוצה להתמקד יותר בקליעה. יש לו לעבור את קארים…
אבל מלראות את המשחקים אני ממש לא בטוח בזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

😂😂😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
23/10/2021 6:46:34

השפלה של הלייקרס ראסל 3-8

Smiley
23/10/2021 6:48:10

קונצרט של הסאנס 🎻

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 6:49:24

איזה בית קברות בסטייפלס.
המוטיב החוזר שאני רואה, מאז משחקי ההכנה – too easy
היריבות אפילו לא מזיעות.

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 6:49:44

הריקבונות האלה עוד יפסידו לנמושות מאוק' ויוסטון

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 6:51:36

איך אייטון עוד מעז לבקש מקס?
שחקן משלים פר-אקסלנס

BoJack39
BoJack39
23/10/2021 6:51:48

מתי לברון מבקש טרייד, ולאן? (תפור על הלגאסי שלו)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  BoJack39

יטריד את כל הקבוצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

32 הפרש תענוג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש מצב שהשיקצה יספק פנינים בציטוטים שלו

Jonathan
23/10/2021 6:54:04

ג'אבל!!!!!!!

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 6:54:33

הרקוב הראשי לא עולה להתקפה.
נשאר בצבע שלו כל ה-24 ש' ונתן להם לשחק 4X5

PhillySpecial
23/10/2021 6:54:53

אנטוני דיוויס ממש אימת הליגה, הוא והדביל מקבלים 30 הפרש מקבוצת נוער. מזל שהוא נפצע עונה שעברה ונתן לאוהדי הלייקרס תירוץ מושלם להדחה. הנה תראו גם איתו זו קבוצה עלובה

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 6:54:55

אגב מגי נותן לפיניקס בדיוק מה שאייטון נותן להם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר והסאנס חזקות מאד הכי חזקות במערב לפלייאוף עד שהלייקרס יעשו כמה טריידים.
אייטון בתאגיד? הזמין חיסול לסרבר? 😂😂😂 מה זה השטויות האלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל חזרת מהגלישה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:03:00

אני מנוע עצמית מלהעביר ביקורת על מה שירוק עד שיעברו 100 יום אבל המציאות רחוקה מלעודד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה יכול להתחיל לדבר ה100 ימים לא ישנו את המצב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:08:49

רציתי את בילאפס, מישהו שהיה סלטיקס, הביא טבעת. במקום קיבלתי איימה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה לי שהניימוחוגיה במקרה הזה עבדה גם על המאמן 😂

Jonathan
23/10/2021 6:57:25

הלייקרס על 4/21 הרבע.

Smiley
23/10/2021 7:02:03

מישהו צריך לרשום את זה: יש אחלה קבוצה בסקרמנטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חכה העונה רק החלה הקינגס עוד יחרבנו זה לא נגמר גם ביוטה. פוקס אני רואה מנגר שם קשה ומיצל התאושש מפתיחה קשה

Smiley
23/10/2021 7:10:34

שיחקו יפה מאוד שלושה רבעים

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:02:24

הריקבון הראשי בפאסיב אגרסיב חזק היום, הלייקרס נראים טוב יותר כשהוא בחוץ רק מעצם העובדה שעולים 5 שחקנים להתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מחכה לציטטות של הגאון מאקרון היום במסיבת העיתונאים. הלייקרס זרקו מגבת לבנה שכתוב עליה ריבס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:09:48

ואתם עם מגבת כתוב עליה דוק ריברס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן זה סט מגבות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 7:03:32

קשה לי לראות יותר מידי מהגועל של הלייקרס ,איזה שנה הולכת להיות ב-ללל נקבע יום חג שנתי להחתמת הקלינגון
מלא בקשות לחברות עם שטיפת מוח והמרה בכפר עם טיפול פסיכולוגי צמוד מאוהדי שיקוצים לשעבר
מזכירת הכפר ביקשה עוזרת ,לא עומדת בעומס,
דה-שוט יציץ עוד חודשיים מהמכונה ויתחנן לטיפול המרה וחופשה מהמכבסה
חחחחחחחחחחחחחח
איזו עונה תענוג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס זה הנחתמה הכי טובה אי פעם של הללל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 7:06:45

כל מקום שהטמעה הזה מגיע מידרדר חזק
כמה אהבלים יש בניהול ב נ.ב.א
תודה לקלינגון מה-ללל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 7:09:59

הבולבוס רונדו וראס והגבון הולכים לצרוח אחד על השני
הבולבוס יצטרך פאה אחרי העונה,כל הדשא שנשאר לו על הראש הולך לנבול
ומה שהכי יפה שכל השיט הולך להדבק אליו העונה
ההחתמה של הקבוצה הזאת עליו

Smiley
23/10/2021 7:09:07

הג'אז סוף סוף מצליחים להוביל בבירת קליפורניה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס קיבל אופנסיב על ניסיון רמייה מה3

Jonathan
23/10/2021 7:12:16

קראודר מפרגן למלו על זה שהוא הצליח להשיג זריקות עונשין… כזה עוד לא ראיתי…

ברוך רובין
ברוך רובין
23/10/2021 7:12:19

אני 50+ שנה צופה בNBA ודפוק לא ראס לא ראיתי, אין מצב שיתנו לאייטון לנפח סטטיסטיקה 10 זריקות מהשדה, 8 נקודות. האשך שוב צדק שחקן משלים

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:17:12

אייטון פשוט רכיכה. איזה מקס ואיזה נעליים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:12:48

אחחחחח ראסססססססססססס, מתי נהיית כזה קלינגון?
איש ההרס

ברוך רובין
ברוך רובין
23/10/2021 7:15:18

מה זה מתי הוא תמיד היה, אין כמו הדביך ראס, אתה. בהחלט יכול לסמוך עליו שייחרב את הקבוצה .

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:14:03

מסכן אייטון, חופשי לגמרי ואף אחד לא מוסר לו….
בדיחה.
אהההההההההההההה והגנרל במגרששששש

Jonathan
23/10/2021 7:14:22

מה ווסטברוק ניסה לעשות עכשיו???

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:15:13

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מרון הרססססססססססססססססססססססס

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:16:31

אחרי כל החטאה מביכה של ראס בחדירה – פק"ל מנופף בידיים ומאשים את השופטים שהייתה עבירה שלא נשרקה (וכמובן לא יורד להגנה)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:18:16

הגנה?
למה מי מת?

onetwo3
23/10/2021 7:19:01

תגובה 5 ונספחיה…..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:19:29

הגנרל סוף סוף מסר מסירה בלתי אפשרית לטר"ש

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:20:58

דייוויס הזבל מצליח לריב עם אייטון. זה כמו להצליח לעצבן את הדלאי למה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:20:59

בלייקרס, אףחד לא יודע מה לעשות אז בוקר נשאר חפשי על השלוש.
איזו הפקרות….

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:22:04

חורים שחורים שם בכל מקום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק לדיוויס משלמים על הגנה חח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 7:25:27

חחחחחחחחחח
דה שוט מהר למכונה לאלף סיבובים עם הקלינגון המנגב שלך

PhillySpecial
23/10/2021 7:26:08

לברון כמובן על המגרש, רק כי מעניין אותו שיא הנקודות של ג'אבר, הוא יעשה הכל עבור השיא הזה (לאו דווקא מאשים אותו) כולל להחריב טוטאלית את המועדון המסריח הזה.

Jonathan
23/10/2021 7:28:27
Reply to  PhillySpecial

צמצמו ל-15… נראה שמעניינים אותו עוד דברים.

Smiley
23/10/2021 7:27:26

הכישרון הכריע את הקינגס. יוטה נזכרו שהם אמורים להיות טופ מערב

Jonathan
23/10/2021 7:27:52

איירבול ברור של ראס שנופל לידיים של דייויס שמטביע – עדיין נחשב לראס כאסיסט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

יפ 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:28:44

איזה אסיסט של ראס לגבה אבל זו היתה שלשה שפספסה את הקלינג….

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:28:52

ווסטברוק איירבול משלוש, בטח ירשמו את זה אסיסט לדייוויס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איש שלי קראודר ניגר כל המשחק מה3 אבל שם להם עכשיו דאגר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:29:58

קראודר סוגר תעסק?

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:30:10

לייקרס חצי מגרש להשכרה

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:31:12

היה במשחק הזה הכל חוץ מכדורסל. אמוציות, ריבים, טראש, קומדיה… זה WWE כשהמנצח ברור מההתחלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסאנס התחילו להתחתל? 😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 7:32:23

מי הלבן מס 15 בלייקרס?

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:34:00

שחקן טוב. ריבס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן נחמד המגבת ישה שינוי במומנטום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:32:50

ווי אול וויטנס..
אנד דה לייקרס?…..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
23/10/2021 7:36:24

ווי אול וויטנס, דה לייקס לוסט

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:33:43

זה היה כ"כ קל מדי שהסאנס איבדו עניין במשחק – הלייקרס עאלק מצמצמים את ההשפלה בגלל זה (עדיין לא משחקים הגנה ב-כ-ל-ל)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לברוןמזרק בצעד וחצי מה3 😂😂

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:36:02

הקוון כבר עייף מלרוץ למעלה-למטה, כבר פחות מניף את הדגל

גיא הירוק
23/10/2021 7:36:48

בוקר טוב!!! ראשון לעונה. כן ירבו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 7:37:37

לקלינגון ישפרצוף של אהבל

אשך טמיר המקורי
23/10/2021 7:37:59

גם בשניות האחרונות כשאף אחד כבר לא משחק, ראס עושה דאבל+צעדים שלא נשרקו, בלי שמירה בכלל, לפני שמסר לכרמלו לשלשה האחרונה…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 7:38:12

כל ה-ללל עלו לעגלה של פיניקס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 7:38:53

איפה גילרי?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/10/2021 7:40:36

אם הייתי זבוב על הקיר בחדר הלבשה של הלייקרס
איזה צרחות חחחחחחחח

PhillySpecial
23/10/2021 7:42:06

הלייקרס נראים בדיוק כמו שציפיתי מהם, ערימה גדולה של כלום. מחזיק אצבעות שימשיכו ככה לנצח

ברוך רובין
ברוך רובין
23/10/2021 7:46:26
Reply to  PhillySpecial

באסה שהלייקרס ופילי הפסידו למרות שהיה צפוי, לאחד יש דביל בשם ריברס, לשניים יש דביל העונה לשם ווסטברוק. מזל שבוסטון הפסידו גם לאדם את העצב והשמחה

ירון, החלום
ירון, החלום
24/10/2021 1:15:45

בס"ד
תודה לקדימון נהדר